Encyklopedie her

Elektrický proud

---
Rozvoj pozornosti
2
4
12-30 dvě družstva
12-50 let
žádný | 0
30 min. | 1
Prostředí: tělocvična, hřiště, louka
Denní doba: dopoledne, odpoledne
Roční období: jaro, léto, podzim
Materiál všichni:
figurka, mince

Realizace hry

Hráči se rozdělí na dvě družstva a posadí se do dvou řad naproti sobě. Každý hráč chytí za ruku hráče sedícího vedle něj a mezi poslední hráče umístíme připravenou figurku. Jeden z prvních hráčů zvolí panu nebo orla. Vedoucí hodí mincí a opatrně ji odkryje. Pokud padl zvolený symbol musí si hráči postupně předat signál až k poslednímu hráči, který se snaží zmocnit figurky. Družstvo, které získá figurku, získává jeden bod. Pokud někomu rupnou nervy a hráč sebere figurku omylem, odečítá se družstvu jeden bod. Po každém úspěšném kole (padl zvolený symbol) si poslední hráči jdou sednout před první hráče.

Metodické poznámky

Vedoucí se snaží všemožně hráče znervózňovat, aby vyslali falešný signál.

Hru lze hrát i tak, že si každé družstvo může zvolit symbol (panu nebo orla) nezávisle.

Komentáře

Doposud žádné komentáře