Encyklopedie her
Přesedání v kruhu
3.00
Rozvoj paměti a rychlosti
3-4
4
12-30 všichni dohromady
10-60 let
15 min. | 1
45 min. | 1
Prostředí: místnost
Denní doba: dopoledne, odpoledne, večer
Roční období: kdykoli
Materiál každý:
židli
Realizace hry
Hráči se posadí do kruhu a každý má pořadové číslo. Do středu kruhu jde vedoucí. Přijde k některému hráči a zeptá se: „Máš volné místo?“ Ten odpoví: „Ne, ale je volné čtvrté a osmé.“ Hráči s čísly čtyři a osm si vymění místa. Vedoucí se snaží dosáhnout volného místa dříve než některý z těchto hráčů. Když se mu to podaří, zůstává sedět na získaném místě a nechává si to číslo, které měl hráč, jenž nesedí. Hráč, který zůstává bez místa, jde do středu a ve hře se pokračuje.